by Sandra on Apr 2018
Verified
Service Received: Deep Tissue Massage with Rebekah L.
I waited for this appointment about 3 months. It was paid for a hot stone couples massage. We ended up having two different massages at different times. Not hot stone as I paid for but a regular massage. Owner offered to credit my next massage $15. I never would go there again. She can keep the $15. She insulted me basically when she said she didn’t know how it happened. While I was waiting for my husband to be done with his massage that was after mine, another couple walked in and same thing happened to them. They were an American couple so they did ended up getting the massage an hr. later. On top Of it she won’t schedule anyone if it’s their second time with a Groupon. You need to pay their regular fees. Obviously ithe fees are double. Insulted and unhappy customer. I won’t recommend this place.

Business response:

Sandra, I am so sorry for this misunderstanding! We were doing our best to accommodate getting you in the very next day when you cancelled both massages the morning of. I offered you several options and you chose to do separate appointments. The couple in mention were previously scheduled and simply showed up early. We couldn't take them early because I had a scheduled massage prior. We certainly hope you can understand and consider coming back as you can see by other reviews, we try!